Vedení společnosti vydá pokyn k obnovení výroby až v okamžiku, kdy se podmínky v Egyptě vylepší natolik, že již nebude hrozit reálné nebezpečí jejím zaměstnancům.
Pozastavení výroby prozatím nemá zásadní vliv na hospodářské výsledky firmy vzhledem k tomu, že linka stále ještě operovala v režimu testovacího provozu. Pro akcionáře je však kriticky důležité, aby došlo k obnovení výroby co možná nejdříve, nejpozději během začátku čtvrtého kvartálu, na který byl naplánován nájezd na plnou výrobní kapacitu. Poté by již mohl být v ohrožení cíl firmy na zvýšení letošní úrovně EBITDA o 5-15 % oproti loňskému roku.
Pro střednědobé investory jsou současné poklesy ceny akcie z úrovně nad šesti sty korunami až k současným pět set šedesáti korunám jistě zajímavou investiční příležitostí. Na fundamentu společnosti se totiž nic nezměnilo. Nicméně vstup do pozice doporučujeme vzhledem k nepřehlednosti situace v Egyptě časově diversifikovat.




Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
