Důvodem zvýšené nervozity a přitom nízké likvidity je stále omílané kvantitativní uvolňování v USA, u kterého není známé datum ukončení ani forma. Až na výjimky se světové akciové indexy řadu dnů pohybují okolo stejných hodnot. A ty nejsou vůbec nízké! Hrozba případné korekce je tak stále aktuální. Její načasování, rozsah a trvání je ve hvězdách. Nyní máme možnost sledovat na trhu různé více či méně optimistické komentáře, osobně si však netroufnu tvrdit, kde budou trhy zítra, natožpak za čtvrt roku. Myslím si však, že lze na trh stále vstupovat a vydělávat na něm, avšak je potřeba být ve střehu více než kdy dříve.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
