Jistě, teoreticky můžou být na ready-made společnosti vázány nějaké dluhy, ale zkuste se nad tím zamyslet reálně: jak by šla zadlužit za několik týdnů nebo maximálně měsíců firma, která navíc není ani plátce DPH? Snad jen napsat na ni nějaký telefon, ale na to by se přišlo poměrně velmi rychle, žijeme navíc v době kdy neomezené volání stojí pár stovek měsíčně. Ready-made společnosti navíc prodávají dnes již zavedené firmy, kterým by se taková aféra samozřejmě nevyplatila. Důkazem je také holý fakt, že ještě není známý ani jeden případ kdy by si zákazník pořídil společnost deklarovanou jako ready-made a následně zjistil, že za ni musí platit nějaké dluhy. A to se jich prosím v českých luzích a hájích prodalo hodně přes deset tisíc.
Dalším argumentem je objektivní odpovědnost jednatele za výkon funkce, kdy by jakýkoliv výdaj či závazek u společnosti, která neměla nikdy podnikat nebyl schopný zdůvodnit a musel by tak škodu uhradit ze svého. Ke zvážení by byl i pokus o podvod. Odpovědnost jednatele se navíc zvyšuje s příjetím nového Zákona o obchodních korporacích.
EUROSPOLEČNOSTI, a. s.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
