...guru působící v UBS Financial Services Art Cashin. Během „internetové bubliny“ investoři oceňovali návštěvníky internetových stránek více, než tržby společnosti. Jedním z nejvíce do očí bijících příkladů je společnost Yahoo, která v lednu roku 1999 koupila webhostingovou společnost GeoCities za cenu zhruba 3,6 mld. USD – a to navzdory tomu, že náklady společnosti byly mnohonásobně vyšší než nepatrné příjmy. Yahoo se rozhodla ignorovat finanční výkazy a vsadila na to, že jde o třetí nejnavštěvovanější stránku na internetu. Tito návštěvníci se ovšem následně postupně vypařili. Když se Cashin nyní dívá na situaci v technologickém sektoru, slyší podobnou rétoriku, která vyzdvihuje uživatele nad zisk. „Lidé tak uvažují podobným způsobem jako v letech 1999-2000. Je zde silný důraz na úzký výběr zaměření technologického businessu“ upozorňuje Cashin.