...
Konferenční hovor CME přinesl především informace týkající se budoucí podoby společnosti a nákladové strany. Za podstatné považujeme:
- CME pravděpodobně prodá některá aktiva z oblasti distribuce a tvorby filmu. Domníváme se, že může jít o český Bontonfilm či segment produkce filmů MediaPro. Firma se chce soustředit výhradně na televizní reklamní byznys.
- Po výměně managementu se zintenzivnila restrukturalizace firmy a do konce roku by ji mělo opustit tisíc zaměstnanců. Proto bude mít firma letos větší náklady na restrukturalizaci (cca 20 mil. USD), než plánovala. Od příštího roku by nicméně měla ušetřit 30 mil. USD ročně (očekávalo se 20 mil.).
- Management neplánuje snížení cen za reklamu, nicméně budoucí růst plánuje pouze mírný.
- Současná jednání s inzerenty a některé vstřícné kroky nebudou již mít velký efekt na výsledky tohoto roku, 4. kvartál bude nadále slabý. Firma čeká výrazné zlepšení v r. 2014, ale ani v tomto roce se nedostane na úroveň výsledků z r. 2012.
Management naopak nijak nekomentoval plánované získání nových financí. Vyznění konf. hovoru vnímáme neutrálně.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
