Evropské indexy naopak v poslední době (ne)doplácejí na absenci výraznějších zpráv a stimulů. Jestli tento stav může Evropě pomoci v případě korekcí na trhu, ukáže až budoucnost.
Očekávanou událostí pro mnoho českých investorů jsou zítřejší výsledky společnosti ČEZ. Odhady jsou tentokrát velmi rozdílné, protože se analytici nemohou shodnout, kdy ČEZ odepíše svá aktiva (jednorázový odpis zřejmě plynové elektrárny Počerady + možná něco v Bulharsku a Rumunsku). Výsledkem je, že konsensuální odhad je sice zisk 6,4 mld. Kč, ale rozmezí je od ztráty 0,3 mld. CZK až po zisk 9 mld. CZK. Osobně nečekám žádná zajímavá čísla a už vůbec ne nějakou zásadní tržní reakci. Navíc poté, co akcie v posledních týdnech značně narostly, již nejsou ze sektorového hlediska levné, ale relativně férově oceněné.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
