Podle očekávání schválili akcionáři na včerejší mimořádné valné hromadě navýšení kapitálu. Vedení NWR má mandát navýšit kapitál. Celkové ředění by mělo dosáhnout 24x současného počtu akcií. Rozhodný den pro stávající akcionáře pro participaci na kapitálovém navýšení je 8. září, to znamená poslední den obchodování s právem upsat nové akcie je 3. září.
Náklady spojené s procesem restrukturalizace dosáhnou 30,6 mil. EUR. Tato částka se nám zdá příliš vysoká. Očekávali jsme náklady kolem 10 mil. EUR. Tempo spalování hotovosti je velmi rychlé. Při očekávaném úbytku 30-35 mil. EUR za kvartál plus náklady na restrukturaci se jen v druhé polovině tohoto roku sníží hotovost NWR o 100 mil. EUR (v 1H14 cca -62 mil. EUR). Hotovost NWR by po restrukturalizaci mohla stačit na cca 2 roky.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
