Jak tedy obchodovat? Dle mého názoru by mohly být pro další období zajímavé evropské banky (americké banky prokázaly slušné růsty v posledních dvou letech, kdy v USA běží QE). Jistým rizikem jsou očekávané „stress testy“ evropských bank zveřejněné koncem října. Podle aktuálních odhadů vypadá však situace celkem pozitivně – počítá se, že drtivá většina evropských bank, s výjimkou několika řeckých či portugalských, by měla projít.
Zajímavý může být rovněž automobilový sektor, který v poslední době silně propadl kvůli krizi na Ukrajině. Z německých automobilek mi přijde jako nejzajímavější BMW a Daimler. VW je rovněž na zajímavé technické úrovni, avšak jeho podíl prodejů v Rusku není zanedbatelný. BMW a Daimler dohání ztráty z Ruska rychlým tempem růstu prodejů vozů v USA. Za zmínku stojí i profit warning americké automobilky Ford, která v posledních dnech propadla o takřka 15 %. Nicméně v případě Fordu bych s nákupy zatím vyčkal.
Německý index DAX dnes osciluje kolem nuly, americké indexy jsou krátce po otevření cca 0,2 % v záporu.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
