Společnost pořádala včera odpoledne konferenční hovor k výsledkům za 3Q 2014, kde mimo jiné zaznělo:
- Objem prostředků použitých na akvizice restauračních zařízení byl ve 3Q jen 15 mil. Kč, což je dáno tím, že v průběhu léta je hlavní sezóna pro prodej piva a většina restaurací není ochotna v tomto období měnit dodavatele.
- V září a říjnu byl vývoj celého trhu již příznivější oproti letním měsícům a prodej sudového piva meziročně rostl.
- EBITDA marže za celý rok by se mohla udržet na úrovni 1H, tedy okolo 21 %.
- Za samotné 3Q dosáhla společnost kladného čistého zisku.
Celkově podle našeho názoru nezaznělo nic nového vůči dříve zveřejněným výsledkům. Pozitivní je vysvětlení zpomalení akvizic restaurací, což jsme původně vnímali mírně negativně.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
