Marek Singer, šéf hlavního konkurenta Novy televize Prima, uvedl v rozhovoru pro HN, že návrat televizního trhu do stavu roku 2012 potrvá ještě několik let. Po prudkém zvýšení cen za reklamu podle něj televize Prima výrazně profitovala, na druhou stranu však byl poškozen televizní trh jako celek, když se inzerenti naučili zadávat reklamu do jiných reklamních médií či geograficky do jiných oblastí. Singer dále zmínil, že trendem podle něj bude vznik služeb videa na požádání, s nímž se např. podařilo americkému Netflixu expandovat do severských zemí. Úspěch ale v ČR zřejmě nebude tak značný, jelikož zdejší populace je silně zvyklá na neplacené, volně šířené televizní kanály. Podle Singera Prima uvede v příštím roce nový kanál, který zatím nespecifikoval. Další nové kanály od CME neočekáváme. Informace považujeme pro CME za neutrální.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
