ČEZ bude více orientovat na drobného zákazníka. ČEZ prochází transformací a měl by v budoucnu nabízet vše k energetické samostatnosti (např. elektřinu, panely, pojištění, údržbu, financování). To uvedl v rozhovoru pro tisk Pavel Cyrani, ředitel divize obchod a strategie. Celá společnost prochází změnami, včetně vyhlášených úspor, které mají za úkol uchránit marže v současném prostředí nízkých cen elektřiny. Více méně již oznámené věci, nečekáme dopad na obchodování.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
