Dle dnešních HN společnost BigBoard navrhla Praze založit společný podnik, který by se zabýval poskytováním reklamy prostřednictvím billboardových ploch. BigBoard by do společné firmy vložil nosiče a město Praha pozemky, na kterých nosiče stojí. Zisk by se dělil a BigBoard by nadále platil Praze pronájem za pozemky.
Pokud by podobná iniciativa našla podporu, vnímali bychom ji pozitivně vzhledem k tomu, že by se ulehčil přístup společnosti k prodlužování nájemních smluv na pozemky. Navíc by to bylo prospěšné i pro město Praha, které by tím pravděpodobně zvýšilo svůj příjem z daných pronájmů o případný zisk.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
