Švédská společnost Modern Times Group (MTG), spoluvlastník tuzemské TV Prima, komentovala ve svém reportu za 4Q14 výsledky Primy a vývoj trhu v ČR. Tržby Primy klesly za 4Q14 o 15 % r/r v korunovém vyjádření. Tento výsledek není překvapivý, jelikož po celý loňský rok docházelo k návratu inzerentů na Novu, z velké části právě z Primy. Prima vykazovala poklesy i v předchozích kvartálech.
Překvapivý je nicméně komentář MTG, že podle jejích odhadů ve 4Q14 klesl celý český trh televizní reklamy. Přitom v předchozích kvartálech podle MTG rostl. Pokles celého trhu by znamenal, že pokud si Nova udržela růst, ten musel výrazně zpomalit, aby pokles u Primy dokázal dostat celý trh do kontrakce. Zpomalení růstu bylo u Novy vidět už ve 3Q (růst o 19 % r/r po růstu 41 % z první poloviny roku). Pokud je odhad MTG správný, je to podle nás negativní zpráva pro vývoj celého trhu a tržeb Novy.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
