Mateřská společnost PMCR (PMI) včera reportovala výsledky za 4Q14, kde mimo jiné zmiňuje i částečné informace k tržnímu vývoji v ČR. Dle této zprávy se zvýšil tržní podíl PMČR na domácím trhu v jemně řezaném tabáku o 2,8 p.b. r/r na 23,8 % za 4Q. Tato informace potvrzuje trend z průběhu roku a neměla by být velkým překvapením. Bohužel další informace nebyly zveřejněny a tak si budeme muset počkat až na konec března, kdy PMCR zveřejňuje výsledky společně s informacemi k valné hromadě (včetně návrhu na dividendu).



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
