Dnešní tisk přináší informace o vstupu O2 na slovenský trh s pevnými linkami. O2 již založila společnost, která bude poskytovat služby spojené s pevnými linkami, tedy především datové i hlasové služby. Na slovenském trhu pevných linek se dá očekávat silnější akviziční tlak resp. potenciální investiční náklady O2. Situaci budeme sledovat a pro budoucnost bude důležité, jaké bude zařazení nově vznikající slovenské společnosti do budoucí strategie O2 (pokračující veřejně obchodované).



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
