Jeden z ředitelů CME Chritoph Mainusch dnes v rozhovoru pro MF Dnes uvedl, že společnost pozoruje růst televizního reklamního trhu i v prvních měsících letošního roku. Mainusch také zmínil, že firma neplánuje prodej žádného klíčového aktiva, čímž rozumíme televize ve všech 6 zemích. Naopak doprodej okrajových aktiv v Rumunsku pokračuje. Žádné další významné informace v rozhovoru nezazněly.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
