Ač budoucnost SAP je v cloudu, očekávaný podíl tržeb v tomto segmentu v 1Q je jen 11 % (482 mil. EUR). 70 % by pak měly tvořit prodeje licencí a podpora a 19 % ostatní služby. Navzdory nízkému podílu by měl mít cloud opět hlavní slovo. SAP totiž musí každý kvartál dokazovat, že tempo růstu odpovídá agresivní konkurenci jako NetSuite, Salesforce nebo Workday. Očekávané meziroční tempo růstu o 130 % by tak nemělo být překvapením. To by implikovalo mezikvartální tempo růstu o 38 %.
Makroekonomické faktory se v 1Q vyvíjely pro SAP veskrze pozitivně. Jedná se zejména o rostoucí poptávku v Evropě a mírné oživení na rozvojových trzích.
Obvyklé reakce na zveřejnění výsledků jsou plus mínus 5 %. Po výsledcích za 1Q očekáváme spíše mírnější reakci (pokud se významně nepohne samotný DAX).
Predikce výsledků ke stažení
zde



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
