TMR oznámilo vybrané ukazatele zimní sezóny od 1. listopadu do 21. dubna, tedy téměř za celou polovinu fiskálního roku. V končící zimní sezóně přálo TMR počasí, což se odrazilo na podstatném meziročním růstu. Celkové tržby vzrostly meziročně o 19,9 %, počet lyžařů o 20,2 %, návštěvníků akvaparku o 6,7 %, obsazenost hotelů o 2 % a ADR o 4,3 %. Reportované údaje indikují silnou první polovinu roku, pololetní report bude zveřejněn 30. 6. 2015.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
