Finanční ředitel NWR Boudewijn Wentink, po včerejším oznámení provozních dat, potvrdil cíl těžby pro tento rok na 7,5-8,0mt uhlí. Náklady na těžbu v nejnákladnějším dole Paskov se podle CFO snížily podstatným způsobem a NWR se rozhodne o dalším osudu před koncem r. 2017. Podle původního plánu by se měl na konci zmíněného roku zavřít. NWR pokračuje ve snižování počtu zaměstnanců tempem 10 % za rok.
Splnění cíle očekáváme. Sice tempo dosažení v 1H15 je nižší (3,6mt), ale je viditelný růst těžby v 2Q15 proti 1Q15. Tomu také nahrává fakt, že NWR mělo v 1Q15 vysoké, ve srovnání s celoročním cíle, investiční náklady (CAPEX), kdy došlo pravděpodobně k instalaci nového tažebního zařízení, které postupně nabíhá do provozu a bude zvyšovat těžbu. Snižování stavu zaměstnanců je očekávané a vychází z plánované nižší těžby (oček. r. 2015 7,5-8,0mt, v r. 2014 8,6mt). Komentář finančního ředitele by považujeme za neutrální.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
