Modelové marže za říjen klesly. Rafinační marže dosáhla 2,9 USD/b (-42 % m/m nebo +38 % r/r), rozdíl B-U je 2,5 USD/b (+67 % m/m nebo +92 % r/r) a spojená petrochemická marže 797 EUR/t (-5,3 % nebo +12 % r/r). Zvlášť patrný je pokles na měsíční bázi u rafinérského segmentu, který nicméně brzdí rozdíl B-U. Podstatný pokles rafinačních marží se z našeho pohledu čekal a byl také avizován u příležitosti zveřejnění výsledků Unipetrolu za 3Q15. Událost, která nyní hýbe Unipetrolem, je délka neplánované odstávky petrochemie, která má trvat asi do července 2016. Další otázkou je, jak se na škodě budou podílet pojišťovny.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
