Finanční ředitel společnosti Kofola pro dnešní HN uvedl, že Kofola hodlá nadále pokračovat ve své akviziční strategii v Polsku a v zemích bývalé Jugoslávie. Jen připomínáme, že Kofola připravuje své IPO na BCPP a v Polsku, které by mělo proběhnout ještě tento rok. Společnost se již dříve nijak netajila, že hodlá rozšířit své portfolio značek v těchto zemích. Především po akvizici slovinské značky Radenska management naznačoval, že hodlá být více aktivní v jadranském regionu.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
