NWR včera jednalo s vládou a věřiteli ohledně dalšího osudu společnosti. Vláda by mohla odkoupit důl Frenštát, ale restrukturalizaci musí udělat NWR. Jednání budou dále pokračovat. V dole Frenštát se nikdy netěžilo a roční náklady na údržbu jsou cca 55 mil. Kč, vláda by ho odkoupila za 1 Kč. Co se týká restrukturalizace, na tu si NWR najalo poradce (Moelis & Co.). Společnost nedokáže v současném tržním prostředí, které podle odhadů NWR bude trvat i letos a v příštím roce, generovat hotovost. Současný stav hotovosti stačí na několik měsíců.



				
								
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					