Dnešní HN přinášejí informaci o navyšování počtu zaměstnanců v případě O2 CR v oborech zákaznická linka a IT. Aktuálně jsou zaměstnanci (700) klientské linky najímáni přes externí agenturu. Sama společnost uvádí, že využívání vlastních zaměstnanců oproti externím zdrojům je z dlouhodobého hlediska levnější varianta.
Domníváme se, že navyšování počtu vlastních zaměstnanců bude mít přinejmenším krátkodobě negativní vliv na zvyšování nákladů. Nicméně podobný proces se ve společnosti již děje v posledních kvartálech a sama společnost na danou událost poukazovala. Navýšení IT zaměstnanců by mělo vzhledem k zaměření na ICT služby přinášet odpovídající tržby.



				
								
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					