Krátké shrnutí:
Akcie na Wall Street dokázaly obrátit volatilní seanci do zelených čísel s podporou rostoucích cen ropy (WTI +9,4 %; 32,7 USD) a výrazně oslabujícího dolaru. Americká měna propadla vůči koši hlavních měn nejvíce za posledních 7 let poté, co se ISM index ve službách dostal na nejnižší úroveň od února 2014. Investoři tak před pátečním měsíčním reportem z trhu práce uzavírali dlouhé pozice na dolaru, což pomohlo vzhůru komoditám a následně akciím producentů. Mezi blue chips si 4 % zisky připsaly spol. Exxon Mobil, Du Pont a Caterpillar. Nedařilo se naopak technologickému Nasdaqu, 5 % odepsala Tesla Motors, 4% ztráty utrpěly akcie spol. Alphabet (Google), Yahoo nebo Amazon. Hlavní index S&P 500 nakonec přidal necelých 10 bodů (+0,5 %; 1 912 b.). Zlato díky dolaru vyskočilo nejvýše od začátku listopadu (+1,75 %; 1 144 USD).
Makro:
- Změna zaměstnanosti v soukromém sektoru dle agentury ADP v lednu +205 tis. při oček. +195 tis., prosinec revidován na +267 tis. z +257 tis.
 - ISM index ve službách v lednu propadl na 53,5 bodu při oček. 55,1 b., předchozí měsíc revidován z 55,3 na 55,8 b.
 
Pohled na indexy:
| 
 DJIA  | 
 16 336,66  | 
 +1,13%  | 
| 
 S&P 500  | 
 1 912,53  | 
 +0,50%  | 
| 
 NASDAQ  | 
 4 504,24  | 
 -0,28%  | 
Sektory:
| 
 Energie  | 
 +3,56%  | 
| 
 Finance  | 
 +0,29%  | 
| 
 Technologie  | 
 -0,49%  | 
Pohled na vybrané akcie, měny a komodity:
| 
 EUR/USD  | 
 1,1101  | 
 +1,95%  | 
| 
 Zlato  | 
 1 142,50  | 
 +1,75%  | 
| 
 Brent ropa – future  | 
 35,42  | 
 +8,22%  | 
| 
 WTI ropa – future  | 
 32,68  | 
 +9,37%  | 



				
								
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					