CME zveřejní hosp. výsledky za 1. čtvrtletí 2016 ve středu 27.4. před začátkem obchodování. Tržby podle nás vzrostly na 129,8 mil. USD (+2,9 % r/r), kde růst v lokálních měnách je snižován již jen mírným oslabením evropských měn vůči dolaru. Růst v ČR (+5 % r/r v Kč) však čekáme pomalý vzhledem k poklesu sledovanosti. Očekáváme růst EBITDA marže z 9,1 % na 11,3 % meziročně vzhledem k provozní páce společnosti a zisk EBITDA 14,7 mil. USD. EBIT potom na úrovni 4,9 mil. USD. První kvartál roku je sezónně slabý, a tak provozní zisk (EBIT) nestačí na ztrátu na finanční úrovni plynoucí z úroků. Čistou ztrátu odhadujeme na -35,2 mil. USD či -0,2 USD na akcii.
CME bude pořádat konferenční hovor tradičně v 15:00 SEČ. Management podle nás zveřejní výhled na letošní rok, a to především zisk EBITDA, kde čekáme 142,4 mil. USD v r. 2016. Výhled nad 150 mil. USD bychom považovali za pozitivní. Dále může management poskytnout výhled na volné cash flow, kde pokud firma bude již platit všechny úroky v hotovosti, čekáme letos +43 mil. USD. Od 2.5. začíná období pro možnou koverzi warrantů do nových akcií CME za 1 USD. Kdy k tomuto kroku přikročí Time Warner, zřejmě management nebude komentovat. Podstatný ve výsledcích pro nás bude vývoj trhu v ČR a komentář k poklesu sledovanosti.
|
US GAAP, kons., mil. USD |
oč. 1Q16 |
r/r |
1Q15 |
|
Tržby |
129,8 |
2,9% |
126,1 |
|
EBITDA |
14,7 |
28,6% |
11,4 |
|
EBITDA marže |
11,3% |
+2,1 p.b. |
9,1% |
|
EBIT |
4,9 |
n.m |
-17,2 |
|
Finanční výsledek |
-40,2 |
n.m |
-52,9 |
|
Čistý zisk po minoritách |
-35,2 |
n.m |
-73,3 |
|
Zisk na akcii (USD) |
-0,2 |
n.m |
-0,5 |
|
Zdroj: J&T Banka, CME |



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
