TMR oznámilo výsledky za 1H16. Všechny ukazatele v meziročním srovnání vzrostly. Tržby za 1H16 dosáhly 46,8 mil. EUR, což je o +15,6 % více proti stejnému období loňského roku. Výsledek byl pozitivně ovlivněn vyšší návštěvností v horských střediscích (+6,8 %). Pozitivní byl také příspěvek realitního sektoru +4,5 mil. EUR (loni 0,5 mil. EUR). Provozní zisk před odpisy EBITDA vzrostl meziročně o +10,9 % na 17,1 mil. EUR. Nicméně na srovnatelné bázi, bez vlivu polského střediska SON, byl meziroční růst o +14,4 %. K meziročnímu růstu významně přispěly prodeje v realitním segmentu (fixní náklady). EBITDA většiny segmentů (mino zábavní parky) vzrostla. Č. zisk za 1H16 činil 5,5 mil. EUR, to je o +45,7 % více než před rokem.
Vedení TMR potvrdilo cíle na tento rok. Výnosy by měly dosáhnout 70 mil. EUR (+7,2 % r/r) a EBITDA 25 mil. EUR (+2,4 %). Tržby reportované za 1H16 tvoří 61,6 % celoročního cíle a EBITDA dokonce 68,3 %. TMR by mělo využít svůj potenciál a těžit z nedávných investic. Společnost je na dobré cestě své cíle splnit.
|
tis. EUR |
1H16 |
1H15 |
r/r |
|
Tržby |
46 780 |
40 483 |
15,6% |
|
EBITDA |
17 073 |
15 393 |
10,9% |
|
marže |
36,5% |
38,0% |
-1,5% |
|
EBIT |
10 490 |
8 615 |
21,8% |
|
marže |
22,4% |
21,3% |
1,1% |
|
Č. zisk |
5 482 |
3 763 |
45,7% |
Zdroj: TMR



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
