...otázku: „Kdy a jaká akvizice?“ kladenou na každém setkání představitelů společnsosti s analytiky, médii a veřejností dával postupně vznik určité , byť skrývané netrpělivosti. Podáním předběžné nabídky toto napětí může již polevit. 
Podání předběžné nabídky na získání podílu v rumunské společnosti Sicomed  je první konkrétní potvrzení dalších akvizičních záměrů Zentivy od okamžiku připojení Slovakofarmy a od vstupu akcií Zentivy na pražskou burzu. 
Plné znění tiskové  zprávy společnosti Zentiva:
„Společnost Zentiva N.V. („Zentiva“) bere na vědomí dnešní oznámení ze strany přední rumunské generické farmaceutické společnosti S.C. SICOMED S.A. („Sicomed“). 
Společnost Zentiva potvrzuje, že vsouladu se svou strategií profitabilního růstu učinila předběžnou nabídku společnosti Venoma Holdings Limited („Venoma“), cca 51% akcionáři společnosti Sicomed. Nabídka může (byť i nemusí) vkonečném důsledku vést (i) buď kakvizici společnosti Venoma společností Zentiva spojené snáslednou dobrovolnou nabídkou převzetí všech vydaných akcií společnosti Sicomed („dobrovolná nabídka převzetí“) nebo (ii) kdobrovolné nabídce převzetí. Vpředběžné nabídce je hodnota společnosti Sicomed vyčíslena přibližně na 200 milionů USD, zčehož vyplývá cena na akcii ve výši 0,4797 USD. Předběžná nabídka je podmíněna uspokojivými výsledky prověrky některých informací týkajících se společností Venoma a Sicomed, sjednáním konečného znění smluv a vydáním příslušných korporátních souhlasů na straně společnosti Zentiva N.V.
Společnost Venoma, resp. její akcionáři, posuzují předběžnou nabídku ve vztahu ke všem strategickým alternativním řešením dostupným společnosti Sicomed. Očekává se, že probíhající jednání budou pokračovat do 16. září 2005. Zda bude dosaženo konečné dohody však nelze jakkoli zaručit. 
13.září 2005“
(Zdroj:Zentiva)



 
				 
								











 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					 Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
						Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
					 Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
						Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
					 Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
						Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
					