V pondělí ČEZ otevíral na zahajovacím kursu 677 Kč. Při průměrných obchodech kolem tří milionů korun za den se hodnota akcie pohybovala v pásmu 671 až 691 Kč za akcii. Nejvyšších hodnot bylo dosahováno při obchodování ve středu, kdy byly obchodovány také největší objemy obchodů, týden akcie ČEZu uzavíraly na aukčních cenách kolem 685 Kč.
Akvizicím ČEZu se posledním dobou nedaří, po změně na polské politické scéně, byly přinejmenším odloženy investice do polské elektrárny Kožišnice, která je s instalovaným výkonem 2 880 MW jednou z největších uhelných elektráren v Evropě a v roce 2004 vyrobila téměř 10% polské elektřiny. V současné době je nepravděpodobné pokračování privatizace také dalších polských společností, o které měl ČEZ eminentní zájem, jedná se o společnosti PAK (druhý největší výrobce elektřiny v Polsku), společnost Dolná Odra, holding KWH a další.
ČEZ tak zaměřil svou akviziční pozornost více na východ a v blízké době pravděpodobně bude jednat s holandskou společností VS Energy o koupi devíti distribučních společností na Ukrajině, předpokládaná hodnota kontraktu by se pohybovala kolem 500 mil dolarů. V případě, že by ČEZ neuspěl a nemohl investovat silné zisky, které v současné době skupina tvoří, mohl by přehodnotit svoji dividendovou politiku, letos byla vyplacena dividenda 9 Kč/akcii.
Konsolidované výsledky hospodaření za první tří čtvrtletí byly lehce pod očekáváním analytiků, Provozní výnosy 87,8 mld. Kč (+20,2% r/r), EBITDA 35,3 mld. Kč (+24,8% r/r), čistý zisk 14,1 mld. Kč (+27% r/r)
Český Telecom se v tomto týdnu obchodoval 490 do 500 Kč za akcii, jedinou výraznější zprávou byla v tomto týdnu pokuta, kterou uložil ČT Antimonopolní úřad za zneužití dominantního postavení na trhu. Pokud by Telecom opravdu musel sumu 205 mil. zaplatit, znamenalo by to ztrátu 0,6 Kč na akcii. Komerční banka uzavírala týden na aukční ceně 3 450 Kč, Unipetrol 229 Kč.
Na „Volném trhu RM-S“ byly největší objemy při obchodování s emisemi akcií Mittal Steel (2 568 Kč), Vítkovice (267 Kč), Třinecké železárny (1 861 Kč).



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
