...V současné době má Harris&Harris 24 investic ve společnostech jako jsou Nanosys, Nantero či Nanomix. Kapitál společnosti je pečlivě investován také do nejslibnějších start-upů v oborech mikrotechnologií, ke kterým patří nanotechnologie, mikrosystémové inženýrství a microelektromechanické systémy (MEMS).
Co jsou to nanotechnologie? – Ve stručnosti, představte si „cílenou dopravu léčiva“....schopnost nono-částic proniknout přímo do struktury buněk a dopravit patřičné léčivo efektivně k cíli – do buňky, kde velikost viru je 100nm a velikost částice pouhé 4nm; ale především přijednom zanalyzovat stav přimo na místě zrodu „nemoci“ a přes sondu uvnitř dopravit potřebnou informaci zpět do vyhodnocovancího systému počítače. Tak například tímto se ve sféře medicíny zabývají nanotechnologie. Nejde však jen o medicínu, nano-výzkum se aplikuje v elektronice, strojírenství, stavebnictví, kosmickém výzkumu či kosmetice.
• TINY je jednou z nejlepších diversifikovaných investic, jak profitovat na “nanotech–boomu”
• Nonatechnologie jsou jeden z největších trendů od dob průmyslové revoluce …po biotechnologiích a internetu, je nanotech jedna z oblastí nejslibnějšího růstu
• Vlády vyspělých zemí jen v posledních 3. letech vyčelnily přes $8,6miliardy do výzkumu této sféry. Nadnárodní korporace jako IBM, BASF či GE pak další $4milirady, a to jen v tomto roce. Z vědeckého pohledu je nanotech zajisté prvořadou záležitostí dalších 50. let
• Dokladem raketového růstu je fakt, že 5-6 ze současného portfolia investic Harris&Harris, plánují v dalším roce jejich IPO (primiární emisi akcií, vstup a začátek obchodování na burze NASDAQ). V listopadu 05’ získal Nanosys Inc. z veřejného úpisu $40mil., na další výzkum, vývoj a distribuci
• Společnost je na rozdíl od jiných nanotech-investic už nyní vysoce profitabilní, čistý zisk vzrostl o 560% na $10,5m. Jejich profit margin je neuvěřitelných 1047%!
• Jak je vidět na přiloženém grafu, akcie TINY jsou v posledních 5 letech ve velice silném růstovém trendu (ze $4 na současných $13, nárůst o téměř 350%) , který by měl nejen z hlediska technické analýzy nadále pokračovat



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
