Yum Brands Inc. (YUM), mateřská společnost řetězců s rychlým občerstvením KFC, Pizza Hut a Taco Bell, včera reportoval 4% pokles zisku za čtvrté čtvrtletí, v důsledku mimořádných nákladů, i když firma vykázala růst zisku ve dvouciferném pásmu ve Spojených státech a dalších mezinárodních divizích.
Čistý zisk poklesl na 226 mil. USD, ve srovnatelném období loňského roku vykázala společnost zisk 235 mil. USD. Zisk na akcii vyšel shodně na 77 centů a to díky změně počtu veřejně obchodovatelných akcií. Vyjma mimořádných nákladů by firma hospodařila se ziskem 81 centů na akcii.
Příjmy společnosti se v meziročním srovnání zvýšily o 4,1 % na 2,9 mld. USD.
Analytici, kteří byli dotazováni agenturou Thomson First Call, v průměru zisk odhadovali na 78 centů na akcii při příjmech 2,96 mld. USD.
Za celý rok 2005 společnost zaznamenala zisk 762 mil. USD/2,55 USD na akcii, což je ve srovnání s rokem 2004 3% nárůst. Příjmy se v meziročním srovnání zvedly o 4 % na 9,35 mld. USD.
Pro rok 2006 firma počítá se ziskem 2,92 USD na akcii bez započtení mimořádných položek, když analytici predikují zisk 2,87 USD na akcii.
Akcie YUM včera zavíraly růstem o 1,43 % na ceně 51,17 USD a v poobchodní fázi přidaly 0,64 % na 51,50 USD.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
