Dneškem počínaje, u společnosti Cyrrus nastává řada změn. Mezi ty nejpodstatnější patří změna dosavadního loga a veškerých komunikačních materiálů. Důvodem pro změny je snaha o posílení profilu společnosti a zjednodušení celé struktury. „Původní materiály a logo jsme používali od založení společnosti (pozn. od roku 1998) a s rozvojem našich služeb jsme si stále více uvědomovali, že se musíme více zaměřit i na kvalitu vlastních materiálů, pomocí kterých komunikujeme s veřejností a klienty“ komentoval tyto změny Jiří Loubal, ředitel společnosti.

Již v nových prostorách
V rámci změny korporátního stylu se společnost Cyrrus rozhodla změnit své působiště a stěhuje se do nových prostor administrativního centra Platinium. Vzhledem k rostoucímu počtu zaměstnanců, původní kanceláře nestačily k zajištění požadovaného komfortu a společnost Cyrrus se je proto rozhodla vyměnit za reprezentativnější. Vedení společnosti je přesvědčeno, že přestěhování do nových prostor jí umožní další její růst. Změna lokality zřejmě čeká i pražskou pobočku jednoho z největších tuzemských obchodníků s cennými papíry.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
