Obchodování na amerických trzích bylo v pátek chladnější a nepřinutilo investory příliš se angažovat ve změně svého pohledu na současný vývoj ekonomické scény. Neustále se opakují stejná slova a ta jsou: Inflace a Úrokové sazby. Trh nemá příliš jasný směr a pozvolna se spekulanti obracejí spíše k jednotlivým titulům než k celkovému pohledu na trh jako celek. Problémem totiž stále zůstává, zda se máme opravdu vydat na cestu vzhůru, která bude trvat pár týdnů a pěkně se na ní svezeme nebo prozatím zůstávat v pozadí a vyčkávat na korekci, která bude způsobena již zmíněnými dvěma veličinami.
Investoři by si měli spíše libovat v dobře nastartované ekonomice, alespoň dle čísel, které produkují tamní statistické instituce. Taktéž další zvýšení sazeb by nemuselo být až zas tak významným problémem aby se trhy z tohoto kroku „poskládaly“. A kdyby náhodou opravdu nastal problém, bylo by přeci přirozené opět sazby snížit. Každopádně se úroveň amerických úrokových sazeb nachází na velmi citlivé hranici a případné zvýšení by asi mělo být jen nepatrné aby dostálo potřebě snížit inflaci ale taktéž nepoškodilo výrazně spotřebitele produktů závislých na úrokových sazbách. A Amerika je téměř již celá postavená na produktech závislých na úrocích.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
