...Central European Media (CETV) včera oznámila, že se její ztráta za první kvartál dále prohloubila v důsledku vysokých nákladů. Výsledky za uplynulé čtvrtletí zahrnují i hospodaření TV Nova v České republice a TV Markíza na Slovensku, které nebyly zahrnuty do výsledků za první čtvrtletí roku 2005.
Za uplynulé tři měsíce firma vykázala ztrátu 18,3 mil. USD/48 centů na akcii, ve srovnání se ztrátou 7,9 mil. USD/28 centů na akcii ve shodném období loni.
Celkové příjmy se meziročně více než zdvojnásobily na 119,8 mil. USD z předchozích 48,3 mil. USD.
Společnost provozuje sítě v České republice, Rumunsku, Chorvatsku, Slovensku, Slovinsku a na Ukrajině.
Akcie CETV končily včerejší seanci růstem o 2,91 % na 66,74 USD a v poobchodní fázi přidaly 0,01 % na 66,75 USD.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
