Adidas: Prodeje fotbalového zboží přesáhnou 1,2 mld. EUR

28.06.2006 | , Böhm&Partner
INVESTICE


perex-img Zdroj: Finance.cz

Německý výrobce sportovního zboží, společnost...

...Adidas, dnes uvedl, že prodeje fotbalového zboží v letošním roce jasně převýší 1,2 mld. EUR za podpory prodejů replik dresů na Mistrovství světa ve fotbale, které se právě koná v Německu.

Společnost Adidas, která svoji sportovní výstroj charakteristickou třemi pruhy dodává mimo jiné týmu Argentiny, který patří mezi favority celého šampionátu, dnes uvedla, že se již prodaly více než tři miliony napodobenin dresů, včetně 1,5 milionu dresů hostující země.

Na Mistrovství světa v roce 2002 přitom společnost prodala pouze 1,5 milionu replik dresů.

Generální ředitel společnosti Herbert Hainer uvedl, že společnost již překonala všechny své fotbalové a obchodní cíle pro stávající Mistrovstí světa, a jak dodal, společnost již prodala více než 15 milionů replik oficiálních fotbalových míčů Mistrovství světa.

Společnost původně předpokládala, že prodeje fotbalových produktů přesáhnou v letošním roce 1,2 mld. EUR, ve srovnání s 900 mil. EUR v roce 2005.

Hainer očekává, že v příštím roce přesáhnou tržby z prodeje fotbalového zboží 1 mld. EUR a pro další rok společnost počítá s novými rekordními tržbami, když se v roce 2008 pořádá Mistrovství Evropy EURO 2008 v Rakousku a Švýcarsku.

Společnost uvedla, že se dohodla s evropskou fotbalovou asociací UEFA na dlouhodobé spolupráci, a tím získala i sponzorská práva pro Mistrovství Evropy v roce 2008. Společnost bude také až do roku 2009 dodávat míče pro zápasy evropské Ligy mistrů.

Hainer dodal, že společnost zlepšila svůj podíl na trhu fotbalové obuvi o 1-2 procenta.

Akcie společnosti aktuálně na německé burze oslabují o 0,33 % na 36,30 EUR.

Autor článku

Klára Štěpánková  

Články ze sekce: INVESTICE