Výrobci automobilů v Evropě začínají čelit další hrozbě. Tou je stále se zvyšující cena vstupních materiálů, které jsou potřeba k výrobě automobilů. Důvodem je stále se zvyšující celosvětová poptávka po těchto materiálech a to především v Číně. V mnoha případech dosáhly komodity jako jsou například měď, hliník, kaučuk a ropné produkty svých nejvyšších hodnot v historii.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
