|
| ||||||
|
|
|
|
||||
| Německo |
|
|
|
|||
| Rakousko |
|
|
|
|||
| Francie |
|
|
|
|||
| Španělsko |
|
|
|
|||
| Portugalsko |
|
|
|
|||
| Řecko |
|
|
|
|||
| Česká republika |
|
|
|
|||
Pozn.:
A - koeficient roční produktivity práce vůči ČR ( v tis. DEM)
B - koeficient průměrné hrubé hodinové mzdy za souhrn odvětví v DEM
C - koeficient průměrné čisté hodinové mzdy vůči ČR
D - koeficient čisté hodinové mzdy v DEM vůči ČR při přepočtu mzdy v národní měně poměrem parity kupní síly a
směnného kurzu měny
E - směnný kurz národní měny k DEM
F - parita kupní síly národní měny k DEM
Zdroj: HN 24.8. 1998



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
