Sanyo Electric Co. ztrojnásobil své ztráty ve fiskálně prvním pololetí oproti minulém roku. Japonský výrobce elektroniky vykázal čistou ztrátu ve výši 3.62 mld. jenů v porovnání se ztrátou 142.53 mld. jenů ve stejném období mminulého roku. Tržby klesly o 7% na 1.096 bln. jenů ze 1.18 bln. jenů. Společnost očekává za celý rok ztrátu ve výši 50 mld. jenů převážně kvůli nákladům na restrukturalizaci. Cílem příštího roku je vykázat zisk.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
