Koruna v pátek kolem poledne oslabila až k 36,29 Kč za euro poté, co ráno otvírala těsně pod 36,00 Kč/EUR s tendencí k posilování. Důvodem byly neověřené zprávy o tom, že ČNB vstoupila na trh kvůli oslabení měny. Ty se však nepotvrdily. Koruna proto v závěru dne posílila zpět k 36,03 Kč/EUR, resp. 18,43 Kč/DEM. "Pod úrovní 36,00 Kč za euro už na trhu panovala nervozita," vysvětlil dealer ČSOB Jan Boháč rychlou reakci trhu na zprávy o intervenci ČNB, které
se za vzrůstající paniky nakrátko po trhu rozšířily. pohyb koruny nekomentovala a trh posléze dospěl k přesvědčení, že centrální banka na trh nevstoupila. Situace se zklidnila a kurs koruny se začal vracet zpět k silnějším hodnotám. V příštích dnech by koruna podle Boháče měla dále zpevňovat, nicméně čím více bude pod úrovní 36,00 Kč za euro, tím pozvolnější a opatrnější tento pohyb bude.Zdroj: LN z 29. 11. 1999



 
				 
								











 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					