... se projednávalo určení klíčové úrokové sazby. Členové výboru FEDu na svém včerejším zasedání vzpomněli zmenšení ohrožení z propadu ve stavebním sektoru, avšak poté, co na svých předchozích zasedáních nechali klíčovou úrokovou sazbu nezměněnou, nyní vyjádřili obavu z možnosti hrozby inflace. Na včerejším zasedání se federální předseda FOMC (Federal Open Market Comittee), Ben Bernanke a jeho kolegové vyjádřili, že hrozba ze zpomalení ve stavebním sektoru, mající vliv na celou ekonomiku, poněkud pominula. Celý výbor FOMC se potom domnívá, že největším ohrožením ekonomiky by bylo, kdyby se FEDu nedařilo při snižování inflačních tlaků. FED na svém lednovém zasedání nechal klíčovou úrokovou sazbu, za kterou si banky mezi sebou půjčují peníze, nezměněnou na úrovni 5,25%. To bylo již po páté za sebou, kdy sazby nebyly změněny, od zasedání FEDu v červnu 2006. Analytici uvedli, že obavy FEDu z inflace byly popsány v samostatné zprávě, která ukazuje, že spotřebitelské ceny v lednu vzrostly o více než očekávaných 0,2% (celkově) a o více než 0,3%, u indexu spotřebitelských cen očištěného o ceny energií a potravin. Vláda uvedla, že ekonomika v loňském roce vzrostla o více než očekávaných 3,5% meziročně, v posledních třech měsících roku 2006. Mnoho analytiků se však domnívá, že po revizi výsledků bude meziroční růst nižší, na úrovni kolem 2,5%. „Inflační čísla jsou vyšší, než se očekávalo, ale meziroční růst bude po revidování výsledků také zřejmě nižší, takže FED v blízké době nepodnikne žádné kroky.“, uvedl David Wyss, hlavní ekonom u Standard and Poor's v New Yorku.



 
				











 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					