Špatný sentiment přicházející z asijských a amerických trhů dnes ovlivnil také německou burzu. DAX ráno otevíral gapem dolů na 6.728 bodech, v průběhu dne se sice dostal až na hodnotu 6.775 bodů, nicméně na závěr seance opět oslaboval až na 6.715 bodů. Dnešní obchodní den už však nebyl tak jednoznačně poklesový jak včerejší - především v průběhu dopoledne se na trhu začaly objevovat nákupy, které bohužel neměly sílu výrazněji posunout DAX k severu, což bylo zapříčiněno i zprávami, které začaly chodit do trhu, a to především z amerických trhů. Jedním ze stěžejních údajů byl zpřesněný HDP za poslední kvartál roku 2006, který dosáhl hodnoty 2,2% (očekáváno 2,3%), dalším byla pak statistika prodeje nových domů, kde výsledky také nebyly povzbudivé - meziměsíčně -16,6% (očekáváno -3,6%).
 
Z firemních dat stojí za pozornost zpráva týkající se energetického gigantu E.on, která informovala, že do převzetí španělské energetiky Endesa dnes vstoupil konkurent E.onu, italský Enel. Enel dnes oznámil, že koupil téměř 10 procent akcií Endesy a současně dodal, že nevylučuje další navýšení až na 24,99 procenta. Pro E.on je tato zpráva negativní, neboť Enel je dost silný, aby mohl převzetí Endesy zkomplikovat. E.on tak dnes uzavíral jako nejvíce oslabující titul z celého DAXu na 99,14 euro (-3,98%).
 



 
				 
								











 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					