a ... k hranici 13 000 bodů. Největší ztráty akcie zaznamenaly na počátku obchodní seance, nicméně v její druhé polovině se nálada na trhu obrátila a indexy začaly posilovat. Znepokojující zprávou byly informace o prodeji obytných domů a o indexu spotřebitelské důvěry. Zpráva o přetrvávajících problémech v sektoru nemovitostí včera potvrdilo zveřejnění březnového Indexu prodejů existujících domů, který uvedl že prodeje existujících domů v březnu klesly níž než se očekávalo o 8.3% na 6.120 mil. Tento propad je největší od ledna 1989. Pokles zaznamenal též index spotřebitelské důvěry, který v březnu dosáhl úrovně 108.2 bodů a v dubnu jen 104 bodů, což je méně než očekávání analytiků (104.9 bodů). Investory svými výsledky velmi příjemně překvapily některé firmy. Mezi ně patřila druhá největší chemická společnost v USA, DuPont, která zveřejnila solidní výsledky hospodaření v prvním čtvrtletí 2007. Akcie DuPont v této souvislosti včera posílily o 1.4%. Dařilo se též akciím IBM, které včera přidali 3.4% poté, co společnost oznámila, že zvýší výplatu dividend o 0.1 USD a odkup vlastních akcií v celkové hodnotě 15 mld. USD. Index Dow Jones nakonec posílil o 0.27% na hodnotu 12953.94 bodů. S&P index poklesl o 0.04% a uzavíral na úrovni 1480.41 bodů. Technologický Nasdaq posílil 0.03% na 2524.54 bodů. Cena ropy oslabila o 1.99% a uzavřela na úrovni 64.58 USD za barel.
Druhá největší chemická společnost v USA, DuPont Co., oznámila zvýšení zisku za první čtvrtletí 2007 o 16%. V uvedeném období dosáhla zisku 945 mil. USD či 1.01 USD na akcii oproti zisku 817 mil. USD či 0.88 USD na akcii ve stejném období minulého roku. K nárůstu zisku došlo zejména díky rostoucí poptávce po etanolu, která zvýšila tržby geneticky upravené kukuřice vyráběnou společností. Čisté tržby společnosti se zvýšily na 7.85 mld. USD z 7.39 mld. USD.
Japonská automobilka Toyota Motor Corp. dosáhla v prvním čtvrtletí 2007 2.348 mil. prodaných automobilů (+9%). Poprvé v historii tak porazila General Motors v počtu celosvětových prodejů automobilů a dostala se tak na první místo světového žebříčku. Cílem Toyoty je do roku 2010 dosáhnout 15% tržní podíl na celosvětovém trhu vozidel.