Podle předpokladů bude mít moravský projekt v roce 2020 roční obrat 20 milionů Kč. Pro dluhopisy TEPfactor 2 nabízí společnost úrok 7 procent ročně, splatnost mají právě za tři roky a jsou zcela bez poplatku. „Adrenalinová zábava je moderní záležitostí pro jednotlivce i velké korporace, stává se tím pádem zajímavou investiční příležitostí. Podnikové dluhopisy jsou oblíbenou a stále častěji vyhledávanou cestou, jak získat potřebné finance na firemní růst. A pro veřejnost jde o smysluplný způsob, jak lépe vydělat na svých úsporách,“ řekl Jan Daneš, ředitel společnosti TEPfactor. Dluhopisy jsou zajištěny pozemkem, na kterém se bude stavět, osobním majetkem jednatele společnosti a majetkem 5 let fungujícího areálu v Chotilsku, jehož roční obrat přesahuje 30 mil Kč. „Sedmiprocentní roční úrok znamená, že investovaných 100 tisíc Kč přinese každý rok 7 tisíc Kč, za tři roky délky dluhopisů tedy hrubý výnos před zdaněním vyjde na 21 tisíc Kč. Pro malé investory to tedy nabízí atraktivní zhodnocení,“ dodává Daneš.
Vzhledem k zájmu o koncept TEPfactor, který začali projevovat potenciální zahraniční partneři a který také prezentace firmy vzbudila na Franchise Expo v Paříži se firma rozhodla pro zahraniční expanzi. „Naše adrenalinová a napínavá týmová hra pro rodiny i firmy vzbuzuje velký zájem v zahraničí. První lokací, kam se náš koncept rozšíří je Dubaj. V současné době jsme ve fází stavebních příprav a do Dubaje již dorazily kontejnery s potřebných vybavením. Brány centra by se podle plánu otevřou na jaře tohoto roku.“
Kromě Dubaje se v současné době jedná o vhodné lokalitě ve Varšavě a společnost je již ve finálních fázích jednání o pronájmu prostor v rámci jednoho z předních varšavských obchodních center. V plánu je otevřít tuto pobočku na konci letošního léta. Společnost také jedná s dalšími zájemci o franšízu nebo joint venture z Německa, Itálie, Švýcarska a Španělska a při oslovování partnerů spolupracuje s místními kancelářemi Czechtrade.
Více informací na http://chotilsko.tepfactor.com/cze/dluhopisy
O TEPfactoru
TEPfactor je dobrodružná hra společnosti TEPfactor zaměřená na týmovou spolupráci, adrenalin, dobrodružství, zábavu a výzvu za pět let zocelila už přes 200 tisíc nadšenců a utužila tisíce pracovních a sportovních kolektivů, školních tříd a rodin. Myšlenka otevřít zábavní centrum ve stylu televizní show Pevnost Boyard napadla majitele a zakladatele Tomáše Chrousta před osmi lety. Další tři roky trvalo, než se ujasnilo, jak by měl projekt vypadat a než se sehnaly potřebné peníze. V srpnu 2012 pak bylo otevřeno první centrum TEPfaktor v Chotilsku na Slapech. Koncept s 21 úkoly, barem a pláží se postupně rozrostl také o konferenční centrum a ubytovací prostory a počet úkolů zaměřených na logiku, trpělivost, paměť, zručnost a fyzickou kondici vzrostl na současných 25.